About Me

My photo
Aku bukan doktor cinta, apa lagi dewa cinta, tapi aku srikandi cinta yang memburu menjadi alunan dalam indahya zikir cinta

Monday, January 7

Jejaka Idaman Malaya???

Hola-hola semua,

Maaf sangat-sangat sebab Laila dah lama tak update apa-apa entri. Sebenarnya Laila agak sibuk untuk projek terbaru Laila. Hope this gonna be miracle joinventure project. Kepada kawan-kawan Laila di luar sana, pastikan anda sentiasa follow Laila.

Ok, hari ini Laila nak kongsikan ciri-ciri lelaki terhangat di pasaran. Hehe. Cuma nak berkongsi. Kepada si cantik manis yang da berteman, sila periksa adakah pasangan anda tergolong dalam golongan ini. Atau pun kepada yang belum berpunya, mungkin ini dapat memberi anda tip mencari pasangan yang boleh membuat anda bahagia kan. Oh ya,, bagi sang jejaka tak kira dah berteman atau belum, tak salah untuk sentiasa memperbaiki diri. Siapa tahu anda adalah Mr jejaka idaman malaya. Jom zoom ke bawah...

 
Carilah seorang lelaki yang...

  • lelaki yang panggil anda cantik berbanding 'hot'...
  • lelaki yang sentiasa memujuk atau mengalah bila anda kecewa dengannya..
  • lelaki yang snggup berjaga semata-mata mahu melihat anda tidur..
  • lelaki yang lebih memilih dahi anda untuk dicium... (bagi yang sudah halal dan non-muslim je tahu)
  • lelaki yang sentiasa mengingatkan anda tentang realitinya kehidupan ketika anda terlalu gembira..
  • lelaki yang tidak malu memegang tangan anda ketika bersama rakan-rakannya..
  • lelaki yang tetap melihat anda cantik walaupun tanpa secalit make up..
  • lelaki yang sentiasa mengingatkan anda betapa bertuahnya dia memiliki anda..
  • dan lelaki yang akan berpaling kepada rakan-rakannya dan berkata, "itulah dia"


1 comment:

  1. i hope i can be the one u thingking..hopeless....

    ReplyDelete